Frida & Seth

En sån duktig kille!

Publicerad 2008-11-06 19:24:18 i Frida W,

Seth klappar händerna varje gång "Bolibompa-draken" kommer på tv, men han är inte särskilt intresserad av själva barnprogrammen. Lagom till att vällingen var klar ikväll började "Lotta på Bråkmakargatan", och det tyckte jag att vi skulle se för att avrunda torsdagen!

Och visst var det lite kul att se Lotta åka skidor och lite panikslaget leta upp sin Bamse som hade kommit bort, men efter tio minuter tyckte Seth ändå att det var nog. Så han tog sig ner från soffan, plockade upp vällingflaskan och gick ut i köket och ställde upp den på diskbänken! Sen gick han fram till Tilde som låg i fåtöljen i köket och gav henne en kram! Det var godnattkramen! Det var bara för mig att inse att sonen var trött och jag lyfte undan grinden och så fick Seth klättra upp för trappen och gå in på sitt rum!

Ja, jag säger då det..!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-11-06 20:13:19

Väldans vad han är redig sonen din!



Dom hade inget namn när jag pratade med henne men dom hade allt en liten lista. Inte lika lång som våran hoppas jag för då kan det ta lååång tid :)



Ja det värker väldans i hjärtat. Är riktigt sugen men får nog hålla mig ett tag till.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-11-07 00:30:31

Fan! Jag skulle ha ringt men jag gick och la mig istället och sussade en stund. Sen mötte jag upp med Cilla på en affär och handlade lite rotfrukter så det blir gomiddag i helgen.



Tack för alla peppningar frästen!



Nu mår jag lite bättre och imorrn ska jag gå till jobbet och gratta Jenn som fyller 22. Stora flickan! Hon ska få två stora doftande ljus från IKEA. Jag har slagit in paketet i knallrosa papper och satt ett stort klistermärke med Tinkerbell på.

Jag förväntar mig MINST en kram efter allt jag lagt ner.



Snart äre helg. Då ringer jag for sure baby!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-11-09 01:52:22

Jag gillar att han lärt sig att plocka undan innan han går och lägger sig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela