Frida & Seth

Almas kalas!

Publicerad 2008-05-25 16:23:30 i Frida W,

Vi kom just hem från Lidgrens, där vi har firat Alma (och Anna som blir 26 på måndag)! De bjöd på tårta och en massa kakor, så det känns som det knappt behövs nån middag idag..!
              image1170
                                           Alma går och går och går..!

Solen skiner ju idag, det är SUPERHÄRLIGT väder! Så efter fikat, gick vi ut och barnen fick leka ett tag! Alma hade fått en massa roliga grejer i 1-årspresent, så de hade att göra!
               image1171
                                 
              image1178
                                   Alma med sin nya gräsklippare!
               image1176
               image1177
                                                Seth var cool!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-05-25 18:37:25

Du är riktigt duktig på det här med bildkomposition på bloggen. Jag blir impad varje dag.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-05-25 23:41:00

Mamma fick ingen pressi för boken hon ville ha har inte släppts än men jag har beställt den och hoppas att den kommer i veckan (den släpps den 28e).
Vad fick din mamma?

Apropå lille Seth så tänkte jag faktiskt inte på att han hade olika kläder på sig.. men nu när du säger det så ser jag givetvis det. En olycka händer så lätt och det var tack vare din kommentar om just det ämnet som fick mig att komponera mitt senaste bidrag till bloggen. Tack för det!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-05-26 07:08:22

TUSEN TACK VÄNNEN!

(Anna har 300:- på sitt konto som tillhör dig.)

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-05-26 20:44:57

Så himla härliga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela