Frida & Seth

24 maj 2007...

Publicerad 2008-05-24 07:15:20 i Frida W,

"Jag har jobbat klart mina sista pass, och är sedan i måndags helt ledig i väntan på bebisens ankomst. Jag är fruktansvärt trött, men med huvudet fullt av ideér på vad som måste hinnas göras, har jag inte riktigt tid att bara sova! Jo, lite sova blir det. Idag har jag målat balkongdörren och imorgon ska i åka iväg och köpa en ny ytterdörr som ska sättas på plats nästa helg förhoppningsvis. Sen är det full rulle med att bygga om hall och vardagsrum, välja nya tapeter och lägga nytt golv innan den 21 juli!"

Idag är det 24 maj igen...2008. Vi har hunnit med det jag hade i tankarna här för ett år sen (minus lite listning, men det är väl ofta så?!?).

Jag, min mamma och syrrorna åker till Ikea på en stund. Det ska bli jättekul! Vi har väntat länge på detta, men med helgjobb, små bebisar och andra planer åt olika håll har det inte blivit av förrän nu! Men nu!

Det är bara lite svårt att veta om jag ska handla nåt, eller spara mig tills vi verkligen vet hur allt ska bli med Ersmark/Kusmark..?

Vi hittade i alla fall ett tokbilligt soffbord, som jag nog lastar i bilen hem!
                                 LERBERG Tv-bänk/ soffbord    129:-
Och Seth då..? Han är sig själv igen!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-05-25 02:26:10

Hej! Jag är hemma nu och jättenöjd över kvällen. Din karl skjutsade hem mig och det var guld värt! Fick ju rullgardinerna också så jag är superglad!
Nu ska jag sova så gott och så länge men någon gång imorrn ska jag blogga bilderna från kvällen..my god, jag tog många bilder..
Puss och kram och sov gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela