Frida & Seth

Söndag...

Publicerad 2008-03-16 20:18:06 i Frida W,

Vi är ganska nyss hemkomna från min mamma och pappa, där vi ätit middag och hämtat hem Tilde! Hon fick åka till morsfars i fredags, men nu tror jag allt att hon längtade tillbaka hem igen! Nä, det tror jag egentligen inte, det är mer jag som vill att hon ska sova i sängen med mig inatt! Men igår var det skönt att slippa gå utanför dörren, när jag var så bakis, så det var bra att hon fick en liten weekend på Morö Höjden!
                 image966
                                             Seth har börjat krypa idag!

Med en ny tand i underkäken har Seth varit en del grinig i helgen, och tillsammans med den rinnande snuvan har han heller inte varit på humör att äta eller mitt-på-dan-sova (men gärna på natten, tack och lov, då har allt varit som vanligt). Men han har trots eländes ont och förkylningen ändå lyckats komma på tekniken med att krypa på knäna, och han sitter bättre på rumpan alldeles själv för var dag!
                  image967
                                  Seth leker med en leksaks-blodtrycksmätare!

                                 

I fredags fick vi storfrämmande! Eller minibesök kanske man ska säga, av THEO! Thessan, Theo och Christian! Oh, så han är lik sin mamma! Å så liten och gullig! Jag fick byta hans blöja, men sen blev han lessen..!
            image971
                                                Rent förbannat arg!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-03-17 00:13:11

Vad söt han är Seth, å Theo oxå förstås. Ska bli kul att se när Seth kryper imorgon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela