Frida & Seth

Ett samtal, alldeles nyss...

Publicerad 2008-03-16 21:16:49 i Frida W,

Jag och Patrick ser "Singing Bee" framför tv:n. Anna har just vunnit 100 000 kronor och hennes pappa syns i bild, en skäggig karl, med ett riktigt frissig sjömansskägg...

Jag: (Till mannen i tv:n) Men raka dig!
Patrick: Så där ska jag se ut när jag blir gammal!
Jag: Näääe!
Patrick: Jo, åsså ska jag ha en massa hår på ryggen också!
Jag: Så äckligt!
Patrick: Mycket hår ska det va! Å fulla armarna, å benen, å magen!
Jag: Då är jag singel.
Patrick: Sen ska jag odla hår på skinkorna!
Jag: Fy fan! 
Patrick: Långt hår på skinkorna! Ha, ha!
Jag: Men man kan inte odla hår på skinkorna.
Patrick: Jo, i framtiden kan man det.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-03-17 05:59:22

Haha!! Lycka till med det Patrick!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela