Frida & Seth

En maratonsovning!

Publicerad 2008-03-18 11:20:49 i Frida W,

Efter att ha läst om oss här på bloggen igår, hur sjuka och trötta allihopa var, kom Patricks mamma hit för att sitta barnvakt, så jag och sambon fick gå upp och lägga oss och sova. Sköönt! Jag sov en och en halv timme, sen hade jag inte riktigt ro åsså ont i halsen, så jag gick ner och gjorde iordning lite mjölk med honung. Patrick sov från halv fem till mitt i natten - halv tre - då han fick stiga upp med Seth som inte kunde sova! 

Seth hade feber igår, och ville mest bara ligga i famnen hos sin mamma och pappa å snora. Men ett bad i baljan fick honom på lite bättre humör, då han fick sitta där och plaska en stund! Efter badet virade jag in honom i en handduk med huva på och så satt vi på sängkanten och gosade. Efter en stund kände jag nåt varmt rinna över mitt lår. Jag hade glömt sätta på Seth blöjan!

Idag är jag hemma, sjuk från jobbet, och det tar fortfarande emot att svälja, men jag hoppas, hoppas att vi snart är friska igen! För nästa tisdag är det mammaträff i kyrkan igen, med fika och allt, och då bjuder jag in er; Thessan, Theo och Anna, att följa med oss dit och leka med de andra ungarna och prata med de andra mammorna! Ja, faddrar får också hänga på, Anna! Klockan tio är det bus och lek, och halv tolv dukas fikat fram! Välkomna till Ersmarks kyrkan!

Nu ska jag passa på att vila, medans Seth sover i sin säng!
                    image972

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-03-18 11:42:14

Tack för inbjudan! Är det på tisdagen?

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-03-18 20:19:10

Inbjudan lät trevlig.
Hur många brukar det vara där?

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-03-18 22:03:21

nej men inte blev jag sur inte. Jag har bara kommit på att jag inte gillar att ha sånt text. Jag är inte sur! =)

Postat av: jottan

Publicerad 2008-03-19 14:14:24

Lövbitar ca 10 st. Rulla i kvibille gräddädel ca ½ msk i varje och smula ner resten av osten runt dem efter lite stekning. Häll också ner grädde och koka dem i stekpannan tills såsen tjocknat lite.
KLART!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela