Frida & Seth

Om femton år kör Seth själv!

Publicerad 2008-06-04 21:04:25 i Frida W,

image1216

image1217

image1218

image1219
Igår afton drog far och son en repa med detta dunderåk, som Seth ska dra iväg på när han fyller moppe! Bara den håller så länge till..! "Håll ögonen på vägen, Patrick!"

Patrick är ute med den nu också, för han var så rastlös, såg det ut som för ett tag sen. Tror han for åt Kus-hållet.

Nu ska jag börja med kvällsbestyren (fika och borsta tänderna), för jag är lite seg efter trippen till Umeå idag, och imorgon ska vi få se på Jennie och Anders nya kåk!
Husägare - yea!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-06-04 22:38:55

Hihi, jag tittade på den lilla saken som dom åker på och tänkte ta mig en tjutur eftersom Patrick lämnade den här i lördags, men jag vågade inte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela