Frida & Seth

Fasen, det är redan fredag!

Publicerad 2008-06-13 00:04:35 i Frida W,

Nyklippt, nyhemkommen från ett "hemlighetsbakeri" och trööött!

Seth ska väl vakna vid halv sju imorgon igen, och Patrick har en massa att fixa med rörläggning och annat! Kanske att jag hjälper till..? Fast jag vet inte riktigt om jag är till nån hjälp. Jag som blir frustrerad bara jag ser på en Ikea-kartong (som jag vet innehåller en låång beskrivning och tuuusen delar)!


Se vad som föranledde denna skeptiska blick idag - på Annas blogg!

Kommentarer

Postat av: Lantnörden

Publicerad 2008-06-13 13:30:37

Han anar ugglor i mossen.. fixar gräsmattan idag istället för imorgon eftersom det verkar bli då. Jag klarade av att lura han att jag inte visste något och tyckte att det var lite dålig stil av Jonas att inte berätta något för mig =) Fattar inte hur jag gjorde för att han skulle gå på det. Han har för övrigt inte frågat något om mina gröna fingrar =)

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-06-14 08:31:37

Oj vad stor Seth ser ut på en del kort som var på Annas blogg. Heeelt sjukt!!



Blir spännande att få se hur bron kommer att se ut. Skumt att gå in på "baksidan"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela