Frida & Seth

Ett, två, tre, fyr, fem, sex, sju!

Publicerad 2008-06-25 21:17:00 i Frida W,

Seth har slagit rekord idag - hela sju steg har han tagit helt på egna ben! Han började direkt på morgon med att ställa sig upp och gå och gå, ramla på rumpan, sen upp direkt och gå igen!

Förut har det ju tagit nån vecka mellan hans små steg, men idag var han verkligen på traskarhumör!

Patrick åkte iväg tidigt i morse för att köpa mer virke, och han trodde mig inte alls när jag ropade ut på parkeringen när han kom hem att "Seth bara går och går"! Men när han väl kom in fick han själv se sin son på stapplande ben ta sig fram, dunsa ner på blöjbaken, ta sig upp igen, gå några steg till och kasta sig i armarna på oss när han var framme!

Farmor, gammelfarmor och gammelfarfar har också fått se han "in action"! De var impressed - very impressed!

Ooo, så dutti-dutti han är!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-06-26 02:31:36

Seth är en stjärna! Om några timmar får jag träffa´n. Jag kom just hem från en helkväll med Janne på stan. Vi såg Krutov, han drack en öl, jag träffade lite folk jag kände, vi for till Sara och Jenny på deras jobb och tittade på utsikten från Vitberget och hängde i min lägenhet en stund. En helkväll med andra ord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela