Frida & Seth

Any day now...

Publicerad 2008-06-23 11:24:58 i Frida W,

Jag väntar lite otåligt och med spänning på att två av våra nära kompispar ska bli föräldrar igen - vilken dag som helst nu! Det kan hända när som helst inom ett par veckor!

Jag är så glad för deras skull, men samtidigt så nervös för dem! Jag vet ju hur väntan kan göra en smått galen, ledsen och lycklig på samma gång! När ska det börja..? Och jag vet ju hur ont det hela tar - men det går över - och det är så pirrigt att inte på förhand veta om man kommer hem igen med en flicka eller en pojke och om man verkligen hinner ända fram till BB (för det har man ju hört om, att för omföderskor går det fortare)!

Sen ska det bli så kul att få se och höra hur det är att vara tvåbarnsföräldrar! Hur ska storasyskonen ta det? Hur är det att få en större familj? Är det rent underbart? Jag ser det som ett rent undersökande test, för att se om det hela kan vara nåt för något för våran familj!?! Kanske. Nån gång. I framtiden...

Nu håller jag tummarna för att de hinner vila upp sig inför förlossningarna och att det ska gå smidigt och relativt smärtfritt för mina tjejkompisar! Det kan ju till och med ha satt igång redan nu..!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-06-23 13:22:15

Leo kunde inte somna så vi gick hem när filmen var slut. André och Leo busade lite grann och sen vart det vällingflaskan och godnatt. Han somnade ca kl 23.20 och sov enda till kl 6.30 i hans säng!!!



Några bilder från midsommar togs inte, jag glömde bort det helt enkelt...

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-06-23 17:23:42

Tjena.. nu ringer jag snart igen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela