Frida & Seth

Maildialog...

Publicerad 2008-07-12 20:46:29 i Frida W,

Fråga från Anna: "Ringde du mig i morse förresten? Eller var det kanske Seth =) Jag hade ett missat samtal från dig typ vid 8.18."

Svar från Frida: "Det var faktiskt Seth! Han höll på att leka med telefonen, åsså upptäckte jag han ringde dig! Visste inte om det gick fram signaler eller, men tydligen! Ha ha ha!"

Kloka ord från tant Anna: "Seth måste lära sig att brudar inte alltid svarar i telefon, hur mycket de än gillar killen.. Allt beror på tajmingen. Säg det till han!"

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-12 23:39:15

Tur att du har sånt minne för sagda saker. Jag minns knappt att jag sagt det där =)



99 gånger av 100 hittar jag på stor del av konversationen när jag ska återberätta den för någon.

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-07-13 20:33:28

det är så sant, vi flickor har massor för oss, inte kan vi sitta vid telefonen och vänta..

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-14 22:18:21

Nu är det inte länge tills innan spandexdressen åker på och fikat trillar ner i magen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela