Frida & Seth

Jag vann igen!

Publicerad 2008-07-15 15:23:20 i Frida W,

FINT SET

"Har du blivit ett Tradera-freak"? undrade Patrick när han nu såg mig sitta framför auktionerna. Igen! Kul är det ju! Här fick jag mig ett fint lejon-set för 16 kronor. Det tyckte jag var bra.

Annars har jag å Seth varit på stan idag och handlat kläder i butik! Två par byxor, fyra bodys och tre luvtröjor fick sonen! Jag hade ett födelsedags-presentkort på H&M, så jag fick mig ett par svarta linnebyxor! Fast vi tappade visst Seths sommarhatt någonstans... När vi skulle in i bilen hade han den inte på sig längre... Lite svinn får man visst alltid räkna med.

Jag har så smått börjat rensa bland Seths kläder, så snart ska jag bli säljare på Tradera också! Det är väl bäst så ifall jag bara fortsätter att handla..!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-07-15 17:21:31

Kanske måste prova det där med Tradera eller tycker du att jag ska avstå? Det verkar ju vara farligt att börja tänkte jag...

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-07-15 21:32:26

Once you go tradera you dont go back.



Jag kan inte förstå hur jag klarade mig uan tradera. Man kan ju sälja ALLT till hutlösa priser och dessutom fynda precis som du gjort!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-07-16 12:52:14

You can check out but you can never leave..



Tradera är skoj, speciellt när man drar in lite pengar, men det är jobbigt också. Speciellt när det är många paket som ska iväg. Allt ska vägas, packas, skickas osv osv..



Du lär bli varse om både för- och nackdelarna =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela