Frida & Seth

Huvva, vad det öser ner!

Publicerad 2008-07-21 20:27:22 i Frida W,



Var precis ute en sväng med Tilde, och medans jag plockade upp poopet öppnade dig himlen och vi fick en rejät dusch innan vi hunnit springa hem! Det kunde jag väl i och för sig ha räknat ut, men hon måste ju få sin kvällsprommis!

Om en liten stund ska jag ut och jobba natt igen. Jag har laddat med typ fyra Ica-kassar med diverse arbete! Det är min klippbok, lite bakning till Seths kalas och böcker jag kan läsa bland annat. Jag gör fyra vaknätter denna veckan, så det gäller att ha saker att pyssla med!

Annars har vi varit på Coop och handlat idag, druckit kaffe hos mamma min och hämtat hem Tilde därifrån (hon verkade lite sur när hon hoppade upp i deras soffa när vi kom - "måste ni komma hit och hämta hem mig nu, va"?)! 

Och nu ikväll kom Patricks föräldrar hem från sin husvagnssemester och de ville ju så klart träffa barnbarna! Själv har man ju blivit van vid att Seth tulta runt här hemma, och det känns som att han alltid har kunnat gå, men LeffeåMeta har ju varit borta så länge att de inte hunnit med att se det än! Jag tror nog att de var lite imponerade!

Fy fasen! Ska jag köra till stan i det här vädret?!? Dags att åka redan nu då! Hjälp!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-07-22 13:21:56

Klart jag är med på filmkväll, vore trevligt!



Jag trodde att ni skulle komma förbi en snabbis igår när ni ändå var i stan, men icke. Ni hinner nog göra det senare också.



Nu ska jag gå å rensa min garderob innan Leo vaknar. André och Per lägger golv i sovrummet vårt, snart kan vi flytta upp!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela