Frida & Seth

Vi har skaffat barnvakt...

Publicerad 2008-01-03 16:07:21 i Frida W,

AIK-Frölunda, 19.00. Ikväll är det premiär för mig i nya hockey-arenen i stan! Jag går med pappa och syskonen och räknar väl med att vara borta hemifrån fyra-fem timmar. Så länge har jag aldrig lämnat Seth med någon annan än Patrick förut. Han ska i sin tur se matchen på tv hos en polare på Morö Höjden, så Seths farmor och farfar kommer hit och sitter barnvakt ikväll! Jag vet att det går bra, men jag hoppas samtidigt att jag kan slappna av. Det är två helt olika saker. Att veta och att kunna...

Annars går det framåt för Seth med allt möjligt, eller mest bakåt då, för han har inte riktigt kommit på hur man gör för att masa sig fram än! Men han är på gång! Armhävningar är han bra på i alla fall! Och nu innan han somnade, fick han i sig hela smakportionen gröt för första gången! 

                                                      
                                                         Seths nya mysdress från morfar och mormor!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-01-03 20:17:43

Åh så roligt med hockey! Jag är hyfsat avis ska du veta. Hade vart asroligt om jag kunde ha följt.. Nästa gång kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela