Frida & Seth

Fyra dagar kvar...

Publicerad 2008-01-27 15:31:14 i Frida W,

Så där. Nu är mer ved inhämtad och brasan fortsätter att spraka nere i köket. Seth ska strax vakna har jag räknat med, så han kan äta lite till. Tack och lov går det bättre och bättre för honom att få i sig maten! Och så kunde han sova bättre inatt också!

Igår kväll fick jag en trevlig inbjudan i en kommentar på min blogg...

"Det är planerat en fikakväll hemma hos er på Onsdag. Klockan 17:30. Ni är så välkommna! Vi kan ta med fika." /Jottan, Anna och Sara.

Bra där!

Jo, just det. Kan ni fatta att ni valde en bra dag att komma ut till Ersmark..! Det är nämligen klädbytardag här på söder just på onsdag! (Jag har rensat i mina garderober idag, och ett par högar med kläder väntar på att få nya ägare!)

Kommentarer

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-01-29 10:58:20

det blir ju superkul!
jag läängtar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela