Frida & Seth

Fem dagar kvar...

Publicerad 2008-01-26 16:29:43 i Frida W,

I morse steg jag upp med Seth vid halv åtta, efter en väldigt jobbig natt för honom och hans täppta näsa. Vi har pallat upp hans säng med böcker, vilket hjälper lite, men det är väldigt svårt för sonen att andas genom allt snor! Han är grinig och gnällig, men det går lika fort att roa honom till exempel om man slänger med håret framför honom eller räcker ut tungan (oj, vad jag lär min son...)! Men får han inte tillbaka sin (lilla) aptit snart, så vet jag inte vad jag gör! 

Idag har vi inte gjort nämnvärt mycket. Tvätten är upphängd och diskmaskinen tömd. Det är väl det mesta praktiska jag åstadkommit. Ja, Josse kom förbi också, med en ny tröja till sitt "fadderbarn" och gjorde honom glad en stund! Nu funderar jag på att steka en hamburgare till middag.

Vi är hemma ikväll och försöker få i honom maten, kurerar förkylningen på bästa sätt och så får vi sällskap av Anna och Alma också! Våra karlar drog precis ner till stan för att äta middag på O´learys och se hockeyn där. Vi får följa matchen genom text-tv:n.

Nästa helg är jag sugen på att gå på krogen, så häng på ni som också vill!

Kanske i mina nya stövlar...
                                                           
Patricks kommentar när jag visade upp dem när jag kom hem igår kväll; "jaha, så du tycker att de är snygga"..?

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-01-26 22:09:13

Det är planerat en fikakväll hemma hos er på Onsdag. Klockan 17:30. Ni är så välkommna!
Vi kan ta med fika.

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-01-26 22:17:26

Vad bra!

Tur att du bor ganska nära.

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-01-26 23:42:58

Det var verkligen snygga skor!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela