Frida & Seth

Åtta dagar kvar...

Publicerad 2008-01-23 22:15:15 i Frida W,

Seth visade även sin pappa i morse att han fortsätter sin utveckling och tar sig fram på golvet nu! Bara han har ett mål i sikte så drar han sig framåt med ren armstyrka! Patrick la fram DVD-dosan och Seth, som verkar vara väldigt teknikintresserad, spärrade upp ögon och mun och började masa mot den! De fortsatte med jakten på dosan en stund, med Patrick stolt observerande. När sonen kom närmare flyttade Patrick den ännu en bit ifrån honom, Seth masade fram och den flyttades en bit till... Till slut blev sonen less på att aldrig få tag i den och började stortjuta! Men sen blev han nöjd då han äntligen fick den i sina klåfingriga händer!

För nån vecka sen, då Seth hade svårt att sova, gav jag honom min mobiltelefon för att få honom att sluta grina. Allt som lyser och gärna sånt med knappar gillar han att studera och pröva! Han inspekterade den lite och tryckte sen på nån knapp och precis innan signalen gick fram upptäckte jag att Seth höll på att ringa sin mormor! Som tur var hann jag trycka bort samtalet i tid, så min mamma inte skulle bli förskräckt av ett telefonsamtal från oss halv sex en lördagsmorgon..!

Imorgon åker jag till stan för att få mitt nya jobbschema!

Sen ska jag passa på att hämta ut Libero-paketet på Lindex!

"Up&Go-paketet

Om du är med i Liberoklubben kan du få ett gåvopaket. Gåvopaketet kostar naturligtvis ingenting. Det innehåller blöjprover på Libero Up&Go Maxi och många andra praktiska och nyttiga saker som kan vara till glädje för både dig och barnet. Du får det när barnet är ungefär 6 månader gammalt."

För egen del väntar jag spänt på mitt paket från Ellos, då jag slängde in en beställning därifrån i söndags! 
                                                    image775
                                    Bland annat en grå/svart topp för 99 kronor!

Jag hoppas att något av alla tolv plaggen ska passa, för nu är det rent inte kul längre att gå omkring i för stora "nyss-mamma-kläder"! Många av mina gamla plagg är jag less, vilket många tjejer ofta blir, men jag har inte kommit mig för att sätta ut dem på Tradera än, något som jag vet många är bra på! Men snart kanske jag ids... Måste bara öppna garderoben, kolla igenom högarna, ta lite fina pics och ladda upp dem på min Tradera-sida (ja, jag har skaffat en användare där redan) och vänta på att buden på mina tröjor, skor och jackor ska hagla in! Åh, det kändes plötsligt så joooobigt! Men nån dag framöver ska det göras!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-01-24 18:44:57

Du har en utmaning att hämta på min blogg.

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-01-24 22:26:09

Ohhh spännande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela