Frida & Seth

Pack-eli-pack-packa!

Publicerad 2008-02-15 19:23:14 i Frida W,

Nu håller vi på för fullt att leta fram tjocksockar, täckbyxor, ställa iordning Seths alla små matburkar och flaskor och försöka komma ihåg allt vad vi ska ha med oss imorgon upp till Malå! 
                                                   image876              
Samtidigt packar jag kassar med bebiskläder att skicka ner till Thessan och Theo, för på söndag drar Anna dit och hälsar på! Hon får se han först av oss alla! Jag har redan lämnat en påse på Annas dörr (och jag hoppas att hon hann ta in den innan nån annan blev för nyfiken och klåfingrig), men jag hittar bortplockade plagg lite varstans i lådor och garderober nu när vi letar vinterkläderna! Så nu Thessan, ska väl nånting passa lilleman!

Vi har tänkt åka direkt Seth vaknar imorgon, vilket nu för tiden innebär att vi får ställa väckarklockan för att inte komma försent! I morse ringde jag hem från jobbet halv nio, då hade de inte stigit än! Halv tio kom de sig upp, fast det var gammelfarmor som hade ringt då och telefonsignalerna väckte Seth, annars hade han nog kunnat sova ännu lite mer!

Men som sagt, om vi ställer alarmet ikväll, så är vi väl framme i stugan imorgon till lunch eller så!

På väg hem från jobbet, småskuttandes fram på E4:an i lill-Toyan, kom jag att tänka på en sak... "Imorgon måste jag och Patrick sova i samma rum"! Eeeh, dubbla snarkplåster, tack!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-02-15 20:35:41

Glöm inte resesängen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela