Frida & Seth

Om tjejfest, restaurangbesök och pyttetänder...

Publicerad 2008-02-03 21:08:23 i Frida W,

             image812
Igår kväll var det tjejfest i stan med lite sång, en massa korttagning och så dans till sent på natten på Station 8! Vi började festen hos Veronika där vi satt och diskuterade tandläkarbesök och om bedövningens vara eller icket vara, om våra barn, om tjejers förtjusning av skor och om blixthalka på vägarna! Sen började vi lite smått att spåra ur och vräkte oss en efter en fram mot kamerorna  för att få till lite roliga bilder, och sen sjöng vi karaoke nån timme! Det var en helkul kväll, tjejer!

                                       

Jag var oförskämt pigg och fräsch idag då jag steg upp vid elva, och jag har hunnit städa lite, gå ut med Tilde och nu i afton åkte jag och Patrick ner till stan och åt middag på O´learys! Oh, så gott!

 Club Sandwich till mig...
 ...och revbensspäll till Patrick!

Nu har Seths farmor och farfar åkt hem och vi har precis sett programmet om Köping-gänget. Nu är det dags för Seth att sova, med sina två sprillans nya tänder i underkäken! (Trean kommer så småningom!)                                                       
                                                                                 image820

Imorgon är det jobb igen, ett kvällspass, så jag kan med gott samvete lägga mig och läsa ut min bok nu - "Flickan som lekte med elden" - Stieg Larssons andra. Skitbra! Tips! Jag ska försöka få mig till biblioteket till veckan, och ladda upp med lite fler böcker! Det är så härligt när man är inne i ett läsil, och man bara längtar att få fortsätta läsa rad efter rad i spännande böcker!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-02-04 14:06:29

Tjena! Jag tog mig friheten att gå in på bloggen och ändra länkningen från de små bilderna så de gick att förstora. Annars hamnade man bara på min sida.

NU PRATAR VI MED VARANN PÅ TELEFON!

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-02-04 16:00:29

Den där maten såg sjukt god ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela