Frida & Seth

Inget sovande för mig...

Publicerad 2008-02-21 18:53:23 i Frida W,

Nyss hemkomna från mormor och morfar. Seths alltså. Jag och resten av familjen möttes upp där när jag slutade jobbet idag, och så blev vi bjudna på middag! Köttbullar! Gott! Det tyckte Tilde också, som under hela middagen satt och vänatde på att nån liten köttbulle skulle rulla ner till henne. Efter lång väntan fick både hon och Milo smaka på godsakerna!

Just det, Seth fick pröva makaroner för första gången också! Det gillade han! De tuggade han i sig med sin tand!

Nu har Seth precis somnat, och sover kanske en timme eller så. Själv är jag skittrött men väntar ett par timmar tills jag går och knoppar.
                    image896

Elin A, minns du när vi var i Bulgarien och hela klassen satt i hotellsängen inne på nåns rum och vi alla satte upp armarna över huvudet och formade händerna, så vi såg ut som "knoppar"?!? Därav uttrycket, "gå och knoppa"! Jag har nåt kort på det där nånstans...

Imorgon ska det jobbas vaknatt i stan igen. Jag börjar kvart över nio och får åka hem efter åtta på lördagmorgon. Jag har funderat lite under dagen på vad jag ska fördriva detta nattpass med för nåt... Nånting stillsamt men ändå inget sömnframkallande... Tips? 

Som tur är hittade jag Stieg Larssons tredje bok på biblioteket, så den ska det väl läsas en del ur!

                        image895
Sova, sova, sova, säng? Nej, inte under fredagsnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela