Frida & Seth

Ha en fin alla hjärtans dag allihopa!

Publicerad 2008-02-14 12:17:57 i Frida W,

                                                    image870
Idag skickas kramar och hälsningar runt i mobiler och mail, med önskan om en trevlig dag till sina vänner och släktingar. Jag som alltid tror på att min karl ska överraska mig med något romantiskt, har hittills inte sett skymten av nåt kärleksbrev eller någon blomma... Själv har jag slutat köpa små gulliga nallar för länge sen, och väntar så istället på att bli uppvaktad av honom. Fast han är liksom inte den jätteromantiska typen. Inte så där praktiskt romantisk, som fixar speciella middagar eller lämnar gulliga meddelanden på huvudkudden. Man klarar sig utan sånt. Men, för att citera en imitatör av en känd idrottsprofil i Sverige, "jag är inte bitter"!

Och sen ska vi ju för tusan hyra stuga till helgen, så det blir ju supermysigt!

I morse var det Tilde som kom upp och väckte mig för att hon behövde ut. Klockan var då halv nio. Seth och Patrick sov fortfarande och fortsatte sina lugna andetag till strax efter nio! Seth börjar bli en sjusovare! Jag fick ligga kvar och sova när de steg upp, en härlig sovmorgon till elva! Och då, när jag steg upp hade Seth redan hunnit somna om igen, och han ligger nu kvar i sängen än under täcket.

Nu ska jag åka till jobbet om två timmar.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-02-14 18:15:49

Tänk förr i tiden...
När männen sjöng serenader nedanför sin kärestas balkong. Det diktades kärleksfulla brev som smusslades fram till den det berörde och som sedan läste brevet flera gånger per dag tills det var totalt utnött och endast fanns kvar i minnet hos den kärleken var ägnad för...

Tänk så mycket tråkigare vi har det idag på tvåtusentalet.

Tacka vet jag förr i tiden!

Fast den killen som sjöng nedanför min balkong och skrev kärleksfulla dikter till mig skulle jag nog ringa psykjouren på..

Postat av: Fröken Ostkrok

Publicerad 2008-02-15 16:34:33

happy I love you day i efterskott!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela