Frida & Seth

Sunday, sunday..!

Publicerad 2008-12-28 21:22:09 i Frida berättar...,

Jag känner mig lite halvtrött.

Vi steg upp strax efter nio och började packa utflyktsväskan på en gång. Före tio mötte vi upp Benita och Anton vid slalombacken och där åkte vi bob i en väldans fart! Seths skrattade under sin gråa hjälm när vi susade neför backen och Tilde var också alldeles glad i hågen och sprang bredvid oss både upp och ner! Efter två åk hade vi fikapaus.

Halv tolv kom vi hem och väckte Patrick. Då var det hans tur att ta hand om Seth och jag gjorde mig iordning för en tur till stan med Benita! Det var förvånansvärt lite folk ute och shoppade och förvånansvärt lite att rea-shoppa! Lite besviket bläddrade man igenom reaställen och hittade just ingenting.

Jag kom ändå hem med en vit handväska, ett par nya utsvängda jeans och ett par svarta vantar! Jeansen har jag tänkt ska sitta perfekt om nån månad sådär. Efter att julmaten och nyårsgodsakerna är slut och vi kan fylla kyl, skafferi  och mage med nyttigheter..!

Efter shoppingrundan bjöd vi familjen Söderlund/Enmark på taco-middag!

               

                     Killarna skulle, som vanligt, ha samma leksaker - samtidigt!

                

               
                                                  
                                                Men sen; team-work!

                

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-12-29 02:11:27

De ser måttligt nöjda ut när de åker polisbilen ihop =) Det kanske blir så när man blir fasttagen

Postat av: Benita

Publicerad 2008-12-29 19:56:06

Tack för en trevlig dag och god mat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela