Frida & Seth

Mot "Folkan" i Kus!

Publicerad 2008-12-04 22:04:56 i Frida berättar...,

Det är dags för årets fest i Kusmark! Krutov ska spela på Folkets Hus och den senaste gästlistan löd på 450 personer! Det är en himla massa folk!

Seth och Tilde sover hos Meta, och hur jag och Patrick tar oss hem får vi se... Är föret bra så kan vi ju alltid ta sparken med oss!

Till Mors dag fick jag ju ett presentkort på en sminkning på Make Up Store, och nu på lördag ska jag dit och bli fin inför denna stora fest! Jag funderar på om jag kanske måste gå "all in" och ha på mig den nya klänningen jag köpte förra helgen..? När jag ändå är proffsigt sminkad, tänkte jag...

Och som Anna sa, med en sån make up som man får där, så spelar det ingen roll hur man ser ut i håret - en "bad-hair-day" är ingen big deal då! (Jag är som alla vet usel på att fixa till nån snygg frisyr själv.) Ååååå, lättnadens suck.

                  
                                       Jag kan alltså gå som jag vaknar..?

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-12-05 02:44:45

Men gu så trevligt med en Krutov fest. De är ju ofta alldeles galna och du kommer lätt vara "The Böna" på stället efter vad jag förstår med sminkningen och klänningen och allt!

Jag skulle lätt ragga upp dig om jag var där ;)

Postat av: Carro

Publicerad 2008-12-05 13:20:13

Hoppas ni får en trevlig kväll!!



Ang. brunsåsen....brukar vi inte ha nån sås till köttbullarna och potatisen?? Vi kan skippa den oxå.

Postat av: silly

Publicerad 2008-12-05 13:33:25

haha dpliga hrådagar suger, men ibland e knullruffs so hot

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-12-05 19:01:04

Tack Frida, vad glad jag blir!



Jag har aldrig sett Krutov måste jag erkänna, men jag har hört av Anna och Becca att de är skitbra.

Postat av: benan!

Publicerad 2008-12-06 12:38:31

du kommer att vara snyggast på stället!!

Vi ses i dimman:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela