Frida & Seth

Mammaträff och barnaspring i benen!

Publicerad 2008-12-02 12:55:39 i Frida berättar...,


Alma var där!


Ossian blev fem månader gammal igår!


Seth gillar fikat i kyrkan!


Årets första julkort har vi fått från Anton!


Våra julkort är adresserade och väntar bara på att få frimärken påklistrade! Snart i en brevlåda hos dig, kanske?

Vykortet ska skickas till brudparet Andersson! Under bröllopsfesten i augusti delades 52 vykort ut till gästerna, och tanken var att de skulle skickas till de lyckliga tu i Kusmark, ett per vecka, för att lyckönskningarna aldrig ska sina! Inte på ett helt år i alla fall! Ska bli spännande och höra hur många vykort som verkligen blir skickade!

I fredags passade jag på att julpynta lite efter att Seth lagt sig på kvällen. Å när vi steg upp på lördagmorgon fick han stora ögon och gick runt och pekade på allt nytt och sa; "Ooooh"!






Självklart har Tilde fått en julfin bädd att sova i!

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2008-12-02 18:27:04

Hej hopp.. Anna har ju varit så snäll och gjort mig en blogg. josseibyske.blogg.se kolla in den vett ja.. har inte fått tummen ur å skriva nåt än. ska gört de nu i kväll tänkte jag.

Postat av: Erika

Publicerad 2008-12-06 16:34:23

Tack för det fantastiskt fina julkortet, årets första =) Och tack för det fina vykortet, jag blir lika glad varje gång och nu fick jag se det direkt när jag kom in genom dörren från Egypten.. lyckan var gjord =) Ses ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela