Frida & Seth

3 dagar kvar...

Publicerad 2008-12-21 12:56:48 i Frida berättar...,

Seth är fortfarande lite varm och hängig, men han spritter till emellanåt, så det känns bra! Han är verkligen glá i att kramas, och inte oss emot, men jag tror att Tilde suckar lätt inombords när han kommer och håller om henne igen, och igen, och igen..! 

Sonen sover nu. Tilde och Patrick är på promenad. Jag har en riktig "hemmadag", då jag städar, tvättar och håller på att fylla i handlingslistan för i eftermiddag. Ica Maxi here we come, liksom! 

De sista julklapparna får vi nog sikta på att shoppa imorgon. När man är förkyld är man inte riktigt taggad. Å sen är det ju lite av en tradition att vara ute i sista minuten..! 

Vad händer annars då?

SÖNDAG; Handla mat. Klä julgranen ikväll.

MÅNDAG; The final julklappsrusch. Kalas hos Benita!

TISDAG; Laga mat till UPPESITTARKVÄLLEN! 

ONSDAG; JULAFTON! Firande med min familj på Morö Backe! Mat och mys hela dagen! 

                    
                
               22.30 - Sjunga i Kåge kyrkan. -Välkomna!

TORSDAG; Testa alla julklapparna! Äta mera julmat.

 

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2008-12-21 13:09:45

Åååå Frida, ingenting händer. Jag bara sitter och försöker känna efter men ingenting.. inte ens lite.

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-12-21 16:38:19

Jo hamburgertallriken var ganska greasy. David hade brunsås och ost på sina pommes, jag hade ketchup.

Jag smakade Davids pommes och det var, hör och häpna, helt gott!



Apropå Davids min så gör han sådär ibland bara för att stajla för kort. Han är ganska skoj på så sätt.



Nu håller jag på att tvätta upp typ hela mitt rum och sen tänkte jag dammsuga. Städsöndag!

Åh, jag skulle vilja lyssna på Ring så spelar vi eller Melodikrysset när jag städar.. måste kolla sr´s arkiv.

Puss!

Postat av: Frida

Publicerad 2008-12-22 15:47:33

God Jul & Tack för det fina julkortet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela