Frida & Seth

Nu är de gifta!

Publicerad 2008-08-09 20:40:03 i Frida W,








Ett sånt vackert par!
Erika med den finaste bröllopsklänningen jag nånsin sett! 

  

Efter vigselakten i Kusmarkskyrkan åkte vi alla iväg till Solvik där bröllopsfesten skulle äga rum!

Allting gick i samma färg, det var så genom tänkt alltihop, allt från inbjudan vi fick för nån månad sen, till Erikas klänning, till ballongerna och till bröllopstårtan! Vitt och lila - riktigt tjusigt!

 Jag, å andra sidan, var knallgul!
Till förrätt fick vi Västerbottensostpaj! Supergott!

Kvällen löpte sedan på väldigt fint med tal, tipsrunda, lekar, buffémat, en välbesökt bar, en massa skratt, öppning av bröllopspresenter, lite mera dricka, bröllopstårta, dans, karaoke och ännu mer skratt så att käkarna värkte till slut! Alla var så glada!

   

    


Erika med sin pappa och man!


Självklart blev det bröllopsvals också! Första dansen som herr och fru Andersson!

Själv fick jag valsa med Patrick (en inte alltför vanlig företeelse)!

Slutet gott, allting gott! En jättefin dag för brudparet! Puss och kram!

 

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-09 20:44:02

Åh vilka fina bilder du har tagit, älskar den första, den andra, den tredje och typ alla bilder! Det här är nästan dom enda bilder som jag sett =) Tack för att du bloggade ut dom! Tack för det fina talet, och tack för att ni kom!

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-08-09 21:06:12

Tack! ;) Underbart att du höll tal också, massa kred till dig! Det var nog inte kvarglömt, vi städade lokalen och vad jag vet så lensade vi den, var det något som du glömde? Annars kan du ringa solvik på måndag och fråga om de hittat något. :) Kram

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-09 22:30:20

Presenten var absolut till belåtenhet, det enda vi inte har provat är pennorna =) Kom trots allt till hotellet typ 03.30-04.00 =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-09 22:34:20

Superbra bilder Frid!

Så du jobbar imorrn.. Själv har jag min sista lediga dag imorrn, sen är semestern slut.

Tur då att jag lagt ledigt mån, tis, ons, tors =)

Man är väl inte dum eller!

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-08-10 10:39:49

Guuud så fina dom var!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela