Frida & Seth

Seth är vaccinerad!

Publicerad 2008-08-09 21:07:31 i Frida W,

I veckan fick Seth sin ettårs-vaccinationsspruta! Han blev då även vägd och mätt, eller säger man mätad?!?

Vikt: 9840 g.
Längd: 77 cm.



Åsså hittade jag i tisdags denna jacka på Lindex-rean för en femtiolapp! Så värt!

Det dimper även ner paket med kläder och skor nu lite titt som tätt i brevlådan, eftersom Tradera verkligen har visat sig vara en tokbra sida! Senast vann jag två par prassligt tuffa byxor i storlek 86 - för tio kronor! Jättefina! Också värt!

Min svärmor har också börjat bjuda på auktionerna, och det är ju väldigt välkommet med hela kassar med tröjor! Himla värt!

Seth sov hos farmor å farfar till idag, då vi var inbjudna bröllopsgäster igår, och sonen hade varit jättesnäll berättade de när vi kom dit vid halv tre för att hämta hem honom! Han hade sopat golvet ett par vändor, ätit väldigt bra med mat, sprungit runt, klättrat lite åsså har han börjat kramas så mycket nu också, han är så gó! Tydligen var det idag buskarna och växterna ute på gården som behövde en liten "muk" av Seth!

Nu sover Seth sen två timmar och jag ska snart göra detsamma. Imorgon finns jag på jobbet i Kåge hela dagen (9-21).

Och om nio dagar ska Seth börja på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela