Frida & Seth

Nu har vi gjort det!

Publicerad 2008-08-20 21:06:19 i Frida W,

Nu ikväll intog vi soffläge och såg film ihop jag å Patrick! Det är liksom en sensation! Skulle nästan tro att det var två år sen vi (läs jag) stod ut en HEL film! Jag har varit alldeles för rastlös och tankspridd för att ha ro att se på dvd i en och en halv timme, men nu när Patrick föreslog filmkväll efter att Seth somnat, hängde jag på!

Vi såg en av de ändlöst många Beck-filmerna som finns. Helt ok.

Och jag har fortfarande tid kvar av kvällen till att fixa saker om jag skulle vilja det!

Kan lätt bli fler filmkvällar i höst!



De här filmerna kan jag tänka mig att se:

Hairspray
med John Travolta & Michelle Pfeiffer.

På smällen

The story of us (min bästa gråtfilm!)

med Michelle Pfeiffer och Bruce Willis.

Simpsons - the movie (igen!)
Men herregud så rolig! "Spiderpig, spiderpig..!"

Sex and the city
Så klart.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-20 22:06:38

Har sett dom två övre och rekommenderar dom varmt, har säkert sett den tredje oxå men kommer inte ihåg.. Kul att du var så relaxad, det behöver alla ibland =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela