Frida & Seth

Nu är Anna framme i Stockholm!

Publicerad 2008-08-25 21:36:07 i Frida W,

Vid tolv idag, efter att ha lagt Seth att sova efter dagisinskolningen, mötte jag upp Anna på Rusta. Där var det bara jag som handlade kuddar, hallmatta, tandborstar, tvättmedel och sköljmedel. Anna köpte ingenting. För hon behöver inga såna förbrukningsvaror här i stan - inte på fem månader i alla fall! Det här var vårt sista "häng" för det här året.

Lotta jobbade i butiken, och bjöd på kaffe och en pratstund inne i personalrummet. 

                   
                                      Lotta är duktig på att arbeta!

Efter shoppingrundan förevigade vi den här sista dagen, ute vid Annas bil!

                   

                                
 
Efteråt gav vi varann en lång kram och sa hej då. När jag sen körde iväg från parkeringen (utan att vända mig om) sjöngs det på radion "I´m here without you, baby"... Passande text... So long, Anna! Vi ses nästa år!

Fy tusan, vad jag kommer att sakna dig!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-27 23:40:29

FRIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har inte sett det här inlägget förrns NU!!!!!!!



Hur coola bilder som helst var det ju! Hahaha!! Assnygga är vi.



Jag tänkte faktiskt på att du inte vände dig om en sista gång när du körde iväg...



So long Frida W!



Even a child could tell you! It was a finn who invented the tangOO!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela