Frida & Seth

Ikväll då?

Publicerad 2008-08-29 19:33:49 i Frida W,

Nu när Seth snart har gått igenom sin dag klart (legat och småpratat i sängen färdigt och somnat), och när Patrick har spikat klart för kvällen, då ska vi mysa med lillgumman och bjuda henne på något gott! Är det födelsedag så är det! Undrar vad Tildes tio syskon har för sig ikväll..?

Sen undrar jag också vad Anna har för sig nu..? Vid fyra inatt tog hon taxin till Arlanda, och jag fick ett sms vid tio där hon skrev att hon var irriterad på att säkerhetskontrollen i Paris tog sån tid och att  hon träffat en australiensare som spelade jazz! Jag ska få se ett kort på honom senare! Planet till Toronto lyfte 10.40.

Tänk vilka skilda världar vi befinner oss i nu!


                                            20.36 - Anna är framme i Toronto!

Det är sommar där, och Annas kropp är helt ställd inför den värmen! I sms:et hon skickade höll hon just på att tvätta av sig lite och göra sig klar för att åka in till stan! De ligger 6 timmar efter oss tidsmässigt, så hon kom fram vid halv tre ungefär - så hon ska väl hinna med ett och annat innan dagen är slut!

Hon lovade att blogga när hon kom tillbaka till sitt rum!

"Tjoho!" /Anna

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-08-30 01:03:17

Det är ju jätteskoj att du uppdaterar om mig =) Nu har jag själv gjort det också. Enjoy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela