Frida & Seth

080808

Publicerad 2008-08-08 10:52:24 i Frida W,

Idag är stora bröllopsdagen!
Stefan och Erika ska lova sig varandra i Kusmarkskyrkan idag!

Flerpack näsdukar - check!

Fira ert bröllop på Pausgården - Öland

Vid tolv är jag lovad att få komma till Anna för att få håret mitt fixat och sen frågade hon om jag ville få naglarna gjorda också - men visst! Sen åker bröllopskläderna på! Jag har köpt ett gult linne, ett par gula shorts och en vit kavaj!

Seth ska sova hos sin farmor och farfar, och jag kan meddela dem att i morse sov Seth till halv nio! Det kan bli sovmorgon för er också, kanske inte, men det är skönt att veta att han KAN! I och för sig sov han i princip ingenting under hela dagen igår, så troligtvis är det därför han låg och drog sig så länge idag, men man kan ju alltid tro att det händer igen!

Nu ska jag raka benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela