Frida & Seth

Ungarna utflugna i veckan..!

Publicerad 2008-04-28 11:59:40 i Frida W,

På onsdag ska Seth sova borta för första gången, utan mig och Patrick. Det blir att skjutsa honom till Kusmark innan vi åker iväg på grillning och Valborgsmässofirande med våra kompisar.

Det ska väl alltid kännas jobbigt att lämna bort honom, men för tillfället känns det helt ok. Han är ju rätt lätt att lägga på kvällen, sover just nu hela nätterna och är strålande glad så fort han vaknar på morgonen! Och fortsatt glad och busig hela dagen! Det är ju tur det!

Jag har ju sovit borta flera nätter nu när jag har jobbat, och det har ju inte gått nån särskild nöd på varken Seth eller Patrick då, så det borde inte vara några problem. Men det ska säkert kännas värre ju närmare onsdag vi kommer..!

Och på torsdag ska vi väl vara så rastlösa att vi inte hinner ta vara på den lediga tiden, och vilja få hem sonen snabbt igen..! 

                       

Tilde skjutsar jag till mina föräldrar imorgon. Hon kommer att ha en långhelg ute i stugan och jag hämtar hem henne på söndagkväll efter mitt arbetspass i stan. Undrar om hon kommer att vara lika besviken då, som hon brukar vara, att måsta komma hem igen... 

                          
                                                    Tilde å morfar!

Så för en kväll, en natt och en sovmorgon kommer jag å Patrick inte vara mamma/ pappa/ matte/ husse, utan bara vi två igen. Det kanske är bra det?

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2008-04-28 23:01:03

Kan inte säga det för mycket.. shit vad stor han har blivit!
Skaffat bitskydd till sängen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela