Frida & Seth

Sovmorgon!

Publicerad 2008-04-24 11:33:40 i Frida W,

Igår kväll var jag i Kåge och övade med kören, och här hemma satt Seths farmor och farfar barnvakt. Det är alltid skönt att höra att han sköter sig och han hade somnat utan större bekymmer efter kvällsgröten.

Senare under natten låg jag och vred och vände på mig länge, kunde inte sova, och det var absolut inte sonens fel, för han sov som en lien ängel - det gick bara inte för mig att sova lika gott ! Jag läste ut min bok, jag låg på sidan, jag funderade lite på allt möjligt, jag la mig på rygg, jag la mig på mage... Inget hjälpte. Och hela tiden tänkte jag; "Nu är det bara fem timmar till klockan är sex och Seth kan börja vakna". "Nu är det bara fyra timmar kvar av natten..."

När jag till slut vaknade av Seths prat från sitt rum, och solljuset som letade sig in genom rullgardinen, trodde jag inte att det var sant - klockan var åtta på morgonen! Åtta! Jag vet inte vad farfars gjorde med honom igår kväll, men...

...tack för det!

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2008-04-24 13:21:19

Sån tur har man sällan!

Postat av: Jottanpottan

Publicerad 2008-04-24 13:59:43

Det var inte dåligt!!!

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-24 16:20:39

Jag ska kolla med Stefan om det passar, vad jag tror så ska det säkert gå bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela