Frida & Seth

Mammaträff på Morö-Bääk...

Publicerad 2008-04-10 22:01:30 i Frida W,

Min syrras mammagrupp träffas en gång i veckan hemma hos varann, för lite bebissnack, lek, gófika och allmänt surr! Idag samlades de hos Carro, och jag å Seth var bjudna!
              image1038

                                

Ett par gamla skolkamrater har blivit mammor, så jag fick träffa deras små tjejer för första gången! Jättekul att få höra hur de har det nu!

                                 

Det var bebisar överallt! Seth, Leo, Runa, Zarah, Nova, Annie och Axel!

                                 

Efter ett par timmar hos Carro, var planen att jag å Seth skulle åka iväg till storasyrran min för att äta middag, beställa gardiner och kanske pyssla lite. Men då hände det här...
                    image1031
Jävligt onödigt tycker jag! Patrick fick rycka ut och köpa ett nytt däck hos en däck-snubbe. Drygt 800 spänn gick det på, med killens övertidsersättning! Sablar!

Vi åker till Josse en annan dag istället.

Kommentarer

Postat av: Elusen

Publicerad 2008-04-11 09:48:29

Åh vad värdelöst! Punktering är aldrig roligt!

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-04-11 10:38:38

Helvetes jävla skit!! Nödslakt på punktering!

Jag undrar om jag börjar bli förkyld.. det känns så. Tät i skallen och tjock i halsen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela