Frida & Seth

Våran lilla valp!

Publicerad 2007-09-12 23:02:27 i Frida W,

Vi fick utbränt en skiva med alla Tilde-bilder som Patricks föräldrar har, och herregud vad söt hon var! Man sitter bara och försöker minnas hur det var då och hur liten hon var när hon kom...

image304



Jag har sagt så många gånger, allt eftersom hon växt upp, att jag förstår dem som skaffar många barn, för man vill gärna ha tillbaka den första tiden, då allt var så nytt och de är så små... Det är precis den här tiden med Seth som vi har nu, och jag vet redan att den kommer att kännas för kort. Det säger alla.

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2007-09-12 23:11:15

vilken söt hund! vill oxå ha en hund.. men de dröjer nog ett tag till... //maria

Postat av: Anastasija

Publicerad 2007-09-12 23:29:50

så söt! Nu kom jag å tänka på när min bäbis åsså va liten! :)

Postat av: Sara Ostkrok

Publicerad 2007-09-13 09:26:17

Jag är lite rädd för din hund, fast hon nog är supersnäll.. jag är bara en fegis..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela