Frida & Seth

Välkomna på bullbak!

Publicerad 2007-09-06 19:50:47 i Frida W,

image283


Imorgon är det dags för bullbaks-premiär här i vårt hus! Ja, jag vet, det var på tiden, men jag har hitills varit mer av en paj-människa! Som ikväll, så ska vi avnjuta en himla god äppelpaj framför tv:n. Med vaniljsås.

Men inför imorgon är jag laddad för att grädda bullar i massor! Och smaka lite av degen... Det ska bli riktigt kul att få hit Anna, Jottan och Emil! Hjärtligt välkomna! Vilken tid tror ni att ni kommer?

image284

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-06 22:14:02

Tjenare! Jag har inte pratat med Jottan ikväll men jag hoppas att vi far nångång mitt på dagen. Men Det kanske beror lite på om Emil ska sova. Jag tror att han brukar sova där vid lunch nångång. Ska göra lite efterforskningar men annars messar eller ringer jag imorrn när jag vet.
Ja visst var Idol roligt! Jag ringde Thessan och skrek att jag skämdes! Hon gjorde också det.

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-06 22:39:28

Varför ska jag få pengar för bensin? Jag fattar nada. Bullgrejjerna blev iallafall 70 kr.
Jo Rederiet har det ju blivit en hel del av i våra dar. Jag tror vi var det enda coola gänget som såg Rederiet.

Postat av: sara nattuggla

Publicerad 2007-09-07 04:37:40

Jag vill ju åxå komma, rackarns vilken tid ska de komma???
Kan de ta med mig åxå måntro..
Jag kanske sover? Men då kan jag stiga upp, I´m flexibel..
Kom ihåg mig :)

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-09-07 11:33:09

Jag är JÄTTELEDSEN över att jag inte kommer idag. Jag har längtat efter att få se din lilla sötnos!
Idag ska vi passa på att vara ute i solen och sedan baka resterande tid. Hoppas ni får det supermysigt.
Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela