Frida & Seth

Nu ska vi fortsätta tillsammans!

Publicerad 2007-09-28 21:34:31 i Frida W,

Den här bloggen startades för att vi kompisar skulle kunna skriva av oss och hålla lite koll på varann då vi befunnit oss lite överallt i Sverige/världen efter att vi skingrades efter gymnasiet. Men allt vad tiden led startade tjej efter tjej egen blogg eller kanske glömde bort att skriva (?), så plötsligt var det bara jag kvar som vecka efter vecka uppdaterade de andra i hur min graviditet fortlöpte...

Nu har så Lovisa återigen hittat hit, och jag ska gladeligen börja dela bloggen igen med henne och alla andra som vill komma tillbaka! Lovisa har sin supersöta dotter Maria Giulia att blogga mycket om, hoppas jag, plus en växande mage att berätta om! Det ska bli jättekul att höra allt om vad ni har för er i Stockholm, hur det är att snart bli tvåbarnsmor, fler dagishistorier och om allt annat som händer nere hos er! Kraaaam på er!  


image374


FRÅN ANNA O:

Jag har ändrat kategorierna här eftersom ingen förutom Frida hade skrivit på evigheter och därför tänkte jag att hon kunde få lägga ut nya kategorier som speglar det hon skriver.

Däremot kunde jag inte ta bort min egen och Lovisas eftersom nästan alla kort är registrerade i dom kategorierna och det var över 300 kort!! Jag orkade bara inte sitta och ändra varenda en... Det är inte för att jag är ego som jag inte tog bort min egen.

Dom inlägg jag ändrat har jag försökt komma ihåg att skriva dit vem av oss som skrivit det. Jag kom ihåg det på många men en del missade jag. Hoppas ingen blev rasande, galen, förbannad, för att jag gjorde detta. Det var inte meningen. Tänkte bara underlätta lite för bloggens flitigaste användare. Lite cred måste man ju ha för att ha fått den sötaste plutten norr om sydpolen =)

Men fortsätt skriv här ändå, men skriv då dit ert namn så man vet vem som bloggat.

Ja, välkomna tillbaka nu tjejer! Kom igen och skriv ofta!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-29 00:38:16

Tjollahopp! Jag har köpt en finare variant på vinterjacka idag osså beställde jag nyss en dvd med Ross Noble. Han är typ bäst.

Postat av: Lollo

Publicerad 2007-10-02 10:55:59

åh, jag har bara missat allt som hänt med denna blogg, har ju knappt hunnit klippa tånaglarna sedan jag började jobba i januari, ännu mindre hänga i cyberrymden.
Det är verkligen jättekul att du skriver så mycket Frida, jag fattade bara inte riktigt att ingen annan skrev inlägg längre.
Ha det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela