Frida & Seth

Nu, äntligen..!

Publicerad 2007-09-30 23:41:44 i Frida W,

Nu är det fixat! Kortet till Norran. Inom de närmaste dagarna hoppas jag att folk till slut ska få läsa om vår tillökning i tidningen. Och som ni har väntat, va?

Faddrarna till Seth är nu också tillfrågade och de svarade "tack, gärna" båda två. Min syster Josse (aka tok-moster / Josse Moose) och Patricks bror Rickard (aka RickarT / tok-farbror) blir det stolta fadderparet!

Josse blev så glad att hon ville bjuda mig på en klippning på salong, så nu ska jag bara ringa och boka tid! Härligt! Jag behöver verkligen en liten make-over! Tack syrran!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2007-10-01 08:43:46

Det ser jag fram emot! Tur att du är så mycket duktigare än vad jag var...
25.e ser jag fram emot ett besök ute i ödemarken...
kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-01 11:21:54

det var då på tiden. :)
Kram

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-10-01 20:12:48

Huset är som korvfärgat tegel kan man säga... eller kan man? Tja, fint är det inte iaf. Underhållsfritt, men fult.

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-01 21:25:53

Du Frida, du är solen, och regnet.
Du är månen, och solen.
Du är vanilj och choklad.
Du är Polly och Vitlökspaj.
Du är Frida och Beda.
Du är ena halvan av Anna&Frida.
Det är vad du är.

Postat av: Sara

Publicerad 2007-10-02 03:43:32

Så himla kul det blir att se!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela