Frida & Seth

Hälsningar...

Publicerad 2007-09-28 22:10:10 i Frida W,

Till dem jag tror läser bloggen ibland...

Till Elin; Ja, vi måste ju verkligen träffas! Efter år av att inte hinna ses kan vi väl se till att vi kan viga en låååång dag till att prata om allt som hunnit hända! Den 25:e är jag helt på!

Till mamma och pappa; Hej, har ni hittat hit nu? Seth hälsar till mormor och morfar!

Till arbetskompisarna i Kåge och i stan; Jobba på nu allihop! Jag är ledig ett tag till.

Till Ida; Det här med frieri är nåt som jag hellre vill att Patrick fixar! Lite gammaldags, men jag tycker det är karln som ska fråga. Trots skottår och moderna kvinnor får det hellre vara då, än att jag faller ner på knä. Oturligt nog har jag en tjurig sambo, som inte kommer vara den som är den (friaren) heller, bara för att jag är emot att ta saken i egna händer för att det ska bli av! Eller ska han överraska en vacker dag..?

Till Jennie; Ska vi ut och promenera igen snart?

Till Sara; Hoppas du har en skön ledigvecka!

Till Jenny; Tack igen för paketet! Hur går det i skolan, sköter sig eleverna? När ska du komma hem hit upp nästa gång?

Till Thessan; Jag vill se mera bilder och se en uppdatering av din blogg en gång i veckan - minst! Visst kommer du upp med bebisen så fort du orkar flyga?

Till Jottan; Har du fyllt frysboxen än? Hoppas mitt recept kunde hjälpa till!

Till Frida H; Visst var det en läskig råtta?!? Ibland har vi hört hur Tilde tokrusat runt på nedervåningen på natten, och jag hoppas att hon bara är full av överskottsenergi, men risken finns ju att det är fler av den där läskiga sorten som hittar in..! Hoppas ni trivs i eran lägenhet, man kanske får se den om ni ska ha en ny visning där nån gång?

Till Anna O; Flitigast på att lämna mig kommentarer..! När ska du komma och spela gitarr med oss? Jag har notböckerna och Seth har visat sig ha en stark pipa!

Kommentarer

Postat av: Sara Ostkrok

Publicerad 2007-09-28 22:42:39

Tusen tack!
jag har så kul, det är underbart att vara ledig!!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-29 00:38:49

Woooaoaooaoa!!! Winner!!!!
Ni andra: Looooosers!!!

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-09-29 13:52:16

Frysboxen är fylld så nu slipper jag oroa mig för att vara utan fika när det kommer främmande.
Vad roligt att du skrev till alla!!!!!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-29 18:55:12

Jag shoppade en vinterjacka. En grå! Den var helfin, kanske liten snäv i röven, men jag får väl göra nåt åt det =) Jag ska piffa upp den lite också med knappar i repet som man egentligen ska knyta runt midjan. Jag tyckte att det såg ut som en morgonrock när den knöts. Med knappar istället tror jag det blir fint. Nu piffar jag för fullt för snart börjar festen! Krama Seth från mig, lova!

Postat av: Frida

Publicerad 2007-09-29 22:39:29

Jag tog upp han ur vaggan direkt och sa "här får du en kram från Anna". Jag vet inte om han förstod det men jag gjorde som du ville i alla fall! Såååå, hur var ferren? Vem var fullast? Var du bäst klädd? Vad bjöds det på? Är du ensam ikväll..?

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-09-30 17:09:46

Åh va söt du är som kramade Seth =)
Jo, det var jätteroligt igår. Vi festade som aldrig förr, dansade lite på förfesten, pratade och lyssnade på musik.
Statt var överfullt men ändå trevligt. Jag träffade massa människor jag kände. Det var helt konstigt för ofta när det är överfullt så tappar man alltid bort de man är med, men igår var jag aldrig ensam. Jag var inte ensam heller när jag for hem.. Vi for och åt med Sara på Domina vid halv två idag och satt där i tre timmar innan vi insåg att det var dags att fara hem igen, så nu är jag ensam igen och hyfsat bakis. Men ändå pigg.

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-10-05 17:20:04

Johodå, elever i tidiga tonåren är som de alltid varit och så som vi en gång var. Det är kul faktiskt att ha börjat arbeta igen efter sommaren. Tänk att detta är mitt fjärde år som lärare. Gud, vad tiden går. Snart ska jag dra iväg på en strandfest - inte dumt det du!
Ha det så gott och hälsa familjen...
kram
Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela