Frida & Seth

Tio veckor gammal...

Publicerad 2007-10-09 23:17:23 i Frida W,

Två och en halv månad har gått sen vi åkte in till BB, efter ett par veckor av verklig överväntan, och med en hel del spänning och förväntan i kroppen!

I morse såg Seth sig själv i spegeln, och blev skitglad av att se en sån snygging mittemot sig! Man kan inte se sig less på hans olika miner, grimaser och leenden! Putmunnen när han precis ska vakna och kröker kroppen som till en ostkrok, de små smile-ryckningarna han har för sig i sömnen, ögonen som blir sååå tunga när man stoppar nappen i munnen på honom, de goaste leendena han ger en när man säger att han är söt och underläppen som darrar och skjuts ut när han är lite ledsen..!

image395


Nu väntar vi istället på den dagen då Seths kusin ska vara redo att se dagens ljus för första gången! En dag över tiden för syrran nu...

Seth var med mig på middag med jobbarkompisarna från Kåge igår, då vi firade en 60-åring med god mat, vin och en sång! Sonen min sov igenom hela kvällen! "Han är så behändig", som en av våra brukare skulle ha sagt. Han gick laget runt och det snusades i nacken och fötterna studerades noggrannt, men han sov och ville inte vara med och kackla! Jo, vi har tur som har en sån förnöjsam son som är så lugn och fin! Men så var det ju så mysigt hemma hos Karin också!

Jag och Patrick har kommit på hur man använder inspelningsfunktionen på våran nya boxer också! Himla smidigt! Som om att man inte ser tillräckligt på tv...

image396

Jag har myst till sovrummet lite idag, med nya gardiner, överkast och kuddar. Det blev som ett helt nytt rum! Jag kan bli så glad och nöjd för det lilla, som sagt. Nä, nu ska vi gå och sova en stund. Seth ska väl äta igen om tre-fyra timmar... God natt!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-11 18:09:51

Jovisst var den helt okej snygg.
Jag betalar 150 kr i månaden i 1 år för mobilen i sig. Sen betalar jag 49 kr per månad i abonnemangskonstnad (jag har telia student). Det blir alltså 199 kr i månaden förutom samtalskostnaderna. Men eftersom jag har telia student brukar mina kostnader bli väldigt låga då det bla är gratis att skicka sms med mitt abonnemang.
Värt!

Postat av: Sara Ostkrok

Publicerad 2007-10-15 16:21:18

Jag fick eran (eller min) dopinbjudan idag!
Tjohooo!!!
Lätt att jag vill komma, ska bli superkul, jag jobbar dock natt, men det kommer inte att stoppa mig :)
Vill du att jag ringer och säger att jag kommer eller hur funkar det?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela