Frida & Seth

Lite vila på söndagen...

Publicerad 2007-10-21 20:03:36 i Frida W,

Idag la vi Seth i vagnen och drog ut honom på gräsmattan där han somnade nästan direkt. Vi passade då på att flytta en släp full av ved från baki förrådet och in i vébon, byta till vinterdäck på Toyotan, gå med skottkärran full av blöta vedklabbar till platsen för grannskapets majbrasa, rensa lite i garaget och slänga grejer från sovstugan! Härligt!


Jottan, så här ser grillen ut som vi köpte av grill-Stig! Det här är premiär-grillningen i våras. Senare firade vi Valborgsmässoafton här, och vissa var för fulla för att hålla koll på vart elden spred sig, så vi har efter den kvällen ett fult brännmärke på grillen... Du ska få numret till Stig om du är intresserad av att ha en egen grill. Han ska få bygga en sån brunn med tak och vev åt oss, som vi ska ställa över den fula brunnen vi har på "nya framsidan" av tomten. Jag tror att det kommer att bli himla mysigt! Och Stig, han har bra priser.

Elin, vilken tid vill du komma hit? Du och sonen är riktigt välkomna på torsdag var det, va?

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2007-10-21 20:19:13

Den var ju jättefin!!!!!!! Vill ha!

Postat av: Sara

Publicerad 2007-10-22 01:30:05

VAd fin den var, jag är med på att grilla lite pinnbröd nån kväll :)

Postat av: Elin

Publicerad 2007-10-22 11:33:01

Hej! Jajjemen (?) på torsdag räknar vi med att göra ett besök hos er. Jag vet inte hur ni sover på morgnarna, är 10 för tidigt? Kram!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-23 09:54:33

Tjena. Läget?
Bakdagar. Onsdagkväll? Fredagkväll?
Min vecka ser ut som följande;
Onsdag - Tenta
Torsdag - jobb 15.00-natt-10
Fredag - jobb till 10, sen grupparbete.
Fredagkväll - ledig
Lördag - Fest hos Sara förmodligen
Söndag - Bakis

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-23 23:06:43

Oj, nu har jag glömt att ringa, men jag har pluggat hela kwälla inför tentamen imorrn.
Har du köpt ingredienser till nån kaka?
Om jag är peppad och pigg imorrn efter tentan så kanske jag kommer. Är det okej?
Det blir isåfall på förmiddan nångång. Tentan är mellan 9 och 13 men jag tvivlar att jag kommer att stanna längre än till 11.. Men, vem vet!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-24 18:47:35

Tja, hade du skoj idag på stan? Jag trodde att du skulle gå med syrran Josse men när jag ringde henne för att fråga om fog-penna så lät det inte som att hon visste om att ni skulle gå ihop.
Ljuger du för mig va?!?!
Svara ärligt nu... annars!
=)
Tja!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-24 21:51:27

Du har säkert rätt =)
Jag lyssnade kanske inte så noga.
Alltså, jag är inte arg. Jag skojja ju bara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela