Frida & Seth

Har ni sett Seth?

Publicerad 2007-10-02 22:33:55 i Frida W,

image375

Idag var vi på 60-årskalas hos Patricks pappa. Det var, precis som det ska vara, tårta på tårta på tårta..! Det blev lite mycket folk, liv och rörelse för både Seth och Tilde. Därav Seths röda ögon... Just det ja, han hade visst nyätit också! Nu ligger de båda helt däckade och sover tungt.

Trots att färgerna var de rätta kvällen till ära och jag matchade lill-killens nya sockar, så blev det förlust för Skellefteå AIK mot Djurgården ändå... 

     

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-03 15:34:47

Ojojoj! Vilken liten kille han blivit. Nu var det längesen jag fick träffa han.
Jag saknar han juh..
och dig med! =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-10-04 00:04:01

Hallå du gamle indian.
Nu går jag snart och lägger mig, får kanske se uppdateringen imorrn bitti istället.
Sov gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela