Frida & Seth

Julen...

Publicerad 2007-11-28 14:31:09 i Frida W,

image552                                                                                                                     
Till helgen är det alltså första advent, och jag tror att jag ska ta fram granen lite i förtid. Det måste va trist för granarna att ha en sån kort säsong, så jag ställer nog upp den i vardagsrummet vilken dag som helst, så vi får mysa länge i år. Vår gran är gjord av plast.

                                                                            image553 
Till helgen hade jag tänkt köpa julklapparna som jag har kvar. I år ska min familj bara koncentrera sig på en person att handla till. Jag ska köpa julklappar till min pappa. Vi har en tusenlapp att spendera och det har lottats vem var och en ska handla åt. Jag har för mig att min mamma ska köpa till mig, så här kommer lite tips - en liten önskelista...

NYA STEKPANNOR
NYA KASTRULLER
VAXDUK TILL KÖKSBORDET
GÅSTAVAR
                                                                                                                                                                               
Till mitt försvar så är jag ju mamma också!                                            image562

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-11-28 15:23:53

Vilken rolig idé att handla till en person!

Postat av: Jottan

Publicerad 2007-11-28 18:20:51

Självklart, det skulle vara jättetrevligt!

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-11-30 16:51:14

Hallohej!
Jag lovar att du skulle skämmas om du kom hem till mig och fick se figurarna =)
Men det kommer kort imorrn kanske..
Jag ska ha jättetrevligt ikväll hoppas jag..
kjol och allt...
Jag vill inte träffa dig och Seth nu på ett tag. Jag är nämligen förkyld.
Nothing personligt, strictly business..

Jo, det var Niel jag tänkte på ´=)=)=)=)
Jag tänkte att du skulle ta det, men det var ju faktiskt hyfsat länge sen det begav sig, men du klarade det ändå!
Grattis!
Du har vunnit något!
Du får själv bestämma vad det ska vara.
Ha en mysig helg och kväll. Hejja på Marie nu.
Goodbajs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela