Frida & Seth

Sköna maj!

Publicerad 2007-05-24 19:22:59 i Frida W,




Det är så väldigt skönt att gå omkring här i byn när det är så vackert väder! Här har jag och Tilde tagit en liten kvällspromenad på en halvtimme. Det är verkligen som sommar här nu!

Verkligen varmt välkomna att hälsa på oss här i Ersmark!

Jag har jobbat klart mina sista pass, och är sedan i måndags helt ledig i väntan på bebisens ankomst. Jag är fruktansvärt trött, men med huvudet fullt av ideér på vad som måste hinnas göras, har jag inte riktigt tid att bara sova! Jo, lite sova blir det. Idag har jag målat balkongdörren och imorgon ska i åka iväg och köpa en ny ytterdörr som ska sättas på plats nästa helg förhoppningsvis. Sen är det full rulle med att bygga om hall och vardagsrum, välja nya tapeter och lägga nytt golv innan den 21 juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela