Frida & Seth

Möhippa!

Publicerad 2007-05-27 16:11:54 i Frida W,



Igår var det dags att överraska den blivande bruden med en fest i bröllopets tecken! Hon blev kidnappad från jobbet strax före lunch och förd till St Olofs kyrkan där jordgubbar och champagne väntade henne framme vid altaret. Stackarn blev livrädd för den Zorro-klädde mannen som plötsligt visade sig i butiken hon arbetar i och drog henne med sig! Jag förstår att man kan bli nervös för mindre!

Det var en alldeles jättehärlig dag full av sol och glada miner! Efter kyrkbesöket rattade vi bilarna till en lokal där en magdanslektion väntade, något som visade sig vara svårt men uppskattat! Frågan är bara hur många som har ont i höfter, ben och armar idag efter att ha vickat, snärtat och rört sig i åttor en hel timme... Någon mer än jag?

I Bureå serverades en hel party-box full av sprit, vin och andra alkoholhaltiga drycker till bruden, som hon snabbt började avverka på löpande band! Kvällen innehöll bland annat badtunna, sagolikt goda matpajer, rödmålade läppar, efterrätt, konstigt formade drinkpinnar, godis, tokprat, presentöppning, asgarv, karaoke, glädjetårar och fyra nakna tjejer tillsammans i samma dusch! Själv drog jag mig hemåt strax efter tolv, så någon annan får upplysa om hur festen fortlöpte och avslutades!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2007-05-29 09:37:48

Gud så roligt. Är inte alls avis :/
Vill se mer kort mer kort mer kort!!!
kramen

Postat av: MP

Publicerad 2007-05-29 16:46:02

blev en toppenbra dag/kväll/natt hörde jag! synd att jag inte hade möjlighet att åka hem:(
kul att få se kort i alla fall:)
kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela