Frida & Seth

om att hitta knappen

Publicerad 2007-03-18 10:18:05 i Frida W,

nu ska jag göra ett nytt försök att hitta det nya stället var man byter bloggskribent. Eventuellt kanske jag kan rädda en liten del av min teknikstolthet, eventuellt dödar jag all stolthet som någonsin funnits. Vi får se. Jag mistänker att det är knappen "ändra textredigerare", men om det är den knappen då kan jag gå safe, för den fungerar nämligen inte i mitt Internet Explorer... men HAHA, när jag öppnar samma sida i Firefox, då kan jag helt plöstligt se klart igen. Jag visste det. Det var inte mitt fel...

Nu någonting helt annat: Likt en boxare i ringen har jag framgångsrikt duckat undan och gått till motattack mot förkylningsepidemin som härjat runt om mig i flera veckor,  och varje gång någon nyst i min närhet och jag inte gjort samma sak några dagar senare har förvåningen varit total. Men nu verkar det som att det är läge att kasta in handduken. Hela morgonen har gått åt till att nysa och snyta, snörvla och klia så vi får se om det bryter ut något. Passande nog regnar det så det känns inte så lockande att ge sig ut i spåret och jaga kilometrar.  Men vi får se.

Idag ska jag fika med Anna J. Det ska bli lajbans. eller vad man nu säger om att träffa en kompis man tycker om för att snacka skit och dricka te på lokal.

Ida

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-03-18 20:11:04

trist med förkylning. Jag ska göra dig frisk igen på lördag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela