Frida & Seth

Långsamt

Publicerad 2007-03-15 20:52:11 i Frida W,

varför tar det så lång tid att göra det man borde göra? när man vill göra sånt som man kanske inte behöver eller som till och med kanske är ganska onödigt då går det oftast så enkelt och lätt, men när man ska ta sig för att göra sånt man verkligen borde och som är bra och nödvändigt, då tar det så himla mycket längre tid.

det är helt klart orättvist tycker jag.

(nu är det så att det är Ida och inte anna som har bloggat detta men det verkar som att stället där man väljer bloggare har avlägsnat sig från sidan)

Nu är jag, Anna här och stör.
Där man väljer namnet är längst ner på sidan nuförtin.
Jag har ändrat till dig nu Idagumman
Puss o kram och förlåt för att jag inkräktade på ditt meddelande

Ida

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2007-03-16 16:45:25

Det är nog ett rätt vanligt problem, med tanke på allt trist det finns runtom en som bara måste göras. Till exempel att måsta betala elräkningen, när man lätt kan lägga de pengarna på, säg, nya kläder och fina saker. Är det nåt speciellt du tänker på? Kul förresten att nån kommer tillbaka och bloggar, det var ju längesen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-18 10:22:16

det är mina återkommande akademikerdrömmar som ställer till det för mig. men visst, det händer att jag glömmer att betala räkningar också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela