Frida & Seth

Vad gillar ni Patricks gamla bebiskläder?

Publicerad 2007-06-13 00:19:27 i Frida W,

image100

Kanske är det hellre hans brorsas, men det är ju tokläckert! Vi har fått ett helt gäng kläder i samma stil med utsvängda ben - det blir en stentuff krabat! Jag borde verkligen ta itu med att måla om byrån som vi ska få av mina föräldrar, för vi har fått hämta kassar med våra egna gamla kläder och de behövs verkligen en HEL byrå till allt!

Igår var jag på stan och köpte små-små sockar och en minimössa som jag ska packa ner i BB-väskan. Sen ska det handlas bland annat sockar till mig, amingströja och tidningar för slöläsning, för det har jag hört att det är bra att ha med när det är dags! Jag passade även på att baka igår, så nu är hela frysen full med bullar och snoddas (önskar mig verkligen en fullstor kyl/frys nu), och idag har jag varit på ICA och köpt mer ingredienser som mjöl och ägg, så jag kan fortsätta vispa och grädda! Man måste ju ha något att fördriva tiden med! Är det förresten nån som har plats ledigt i sin frys åt mina kaklådor?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-13 13:06:16

Min frys!! Du får proppa den fyll med alla saker du vill. Fast det innebär iofs att du kan stoppa in EN kaka och sen är det fullt =)
Bra att du bloggat lite nu!! Jag blev helt glad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela