Frida & Seth

En vecka över tiden...

Publicerad 2007-07-28 13:36:20 i Frida W,

Så var det lördag igen... Här börjar vi få kalla fötter ju längre det drar ut på tiden... Det är lätt att börja känna tvivel på allt möjligt när ingenting händer. Varför kommer inte värkarna igång? Hur ska vi kunna ta hand om en bebis? Hur ska jag kunna fixa en förlossning? Är vi verkligen redo för det här?

Det är lätt att ångra sig lite grann, när man tänker på vad man har, men inte kan se tydligt hur livet ska bli när bebisen väl kommer ut... Vi kan liksom det här nu. Men hur kommer livet te sig om en vecka till? Eller om nån timme bara? Men det är lite för sent att ändra planerna nu.

Vi ska till barnmorskan på tisdag och se om vi kan få lite hjälp på traven därifrån.

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-07-28 15:12:05

Kalla fötter får man väl över det mesta som är nytt och stort. Köpa hus, gifta sig, separera, barn, jobb, utbildning osv. Du är bara normal vännen.

Postat av: Thesso

Publicerad 2007-07-28 19:32:23

Jag tror ni kommer att fixa det hur bra som helst! Bli dom coola föräldrarna eller kanske dom som lagar bäst mat och fixar godaste fikat. Eller varför inte en kombo av båda. Det tror jag på.

Postat av: Thesso

Publicerad 2007-07-28 19:33:04

Jag tror ni kommer att fixa det hur bra som helst! Bli dom coola föräldrarna eller kanske dom som lagar bäst mat och fixar godaste fikat. Eller varför inte en kombo av båda. Det tror jag på.

Postat av: Sara

Publicerad 2007-07-29 04:26:46

Jag skulle lätt vilja ha dej som mamma gumman, du kommer att bli bästa mamman e v e r!
Sen så har ungen ju coola mostrar (läs: dina tjejer) som finns där om du behöver oss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela