Frida & Seth

Bara en dag kvar...

Publicerad 2007-07-20 23:31:22 i Frida W,

Så är alltså dagen här, med början om en halvtimme! Upploppet är avklarat, nio månader har gått!

Jag sov mina åtta timmar natten/fram till lunch till idag, så jag kände att det var dags att hämta hem Tilde från Yttervik. Hon blev inte speciellt överlycklig för detta, verkade det som... Hon viftade bara på svansen lite när husse välkomnade henne hem, sen gick hon och la sig under köksbordet och såg ut att sura! Men stämmer allt nu så får hon åka ut till stugan igen alldeles snart!

Det är rätt lugnt i magen. Min pappa sa att jag inte ska ha nån brådska, för han vet visst när det är dags, och bebisen kommer inte förrän på hans födelsedag - den 3 augusti! Jag vill inte att han ska ha rätt!

Ska se om jag kan ladda batterierna lite mer nu inatt, så sätter vi fart att få ut ungen på det officiella förlossningsdatumet - lördag. Imorgon!

Kommentarer

Postat av: frida holm

Publicerad 2007-07-21 09:31:28

Jag hoppas den kommer i dag jag håller tummarna för dig att allt ska gå bra kramen

Postat av: Anna O

Publicerad 2007-07-21 10:40:23

Hej! Jag har också planerat att ungen ska komma idag för då har jag tänkte såhär: Jag och en drös andra tjommar kommer att sitta och äta god, grillad mat när jag plötligt hör att det ringer i min telefon. "och jag undrar om du veeet, vem som ringer nuuuu, på din telefooon, vem som ringer nuuu". Det är tydligen Patrick, och det kan ju bara menas med en sak!! Han är alldeles gråtfärdig och lite irriterad när jag svarar. Irriterad för att du har skrikit åt han att "NU FAN ÄR DET BARA ATT DU RINGER ANNA OCH BERÄTTA HUR DET HAR GÅTT!! ANNARS JÄVLAR!!"
När jag hör att allt gått bra och att det blev en Linn-Vidar så finns chansen att jag kissar ner mig. Därför ska jag packa ombyte.
Sen ska vi allihopa skåla för eran skull och dricka varandra till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela